Vardagliga sysslor..... varför tar de aldrig slut?!

I dag var det deadline för en av uppgifterna på kursen jag läser nu. Några frågor som skulle formuleras på boken "Praktiskt förnuft" av Pierre Bourdieu.  På torsdag ska vi ha besvarat några av de andras frågor.

Jag har hunnit med att göra både frågorna och besvara de som jag skulle besvara.

Sen har jag kört diskmaskinen och plockat ur den - burit ut alla sängkläder på vädring (och ska bädda rent sen) dammsugar i hallen och tagit ut mattorna och knäskorat golvet.

Nu ska jag sätta mig en stund med nästa bok - Den manliga dominansen.  Gäller att snabba på med uppgifterna så man blir klar någon gång.

Men det är nästa t.o.m. roligare att städa än att ta tag i uppgifterna - då måste det vara illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0