Återigen - snart helg& 1161:- på frimärken!

Nu är alla auktioner över :-) allt är dock inte packat (allt som är betalt är packat) och jag har hunnit med att skicka iallafall en del av breven.

Två av sjalarna är det intressenter på.

Idag är det tänkt att vi ska på sjalträff i Luleå, men jag vet inte om bilen vill åka. Det vore verkligen bra om jag kom iväg eftersom det finns intresse där både för begagnade barnkläder och sjalar. Sen hade jag tänkt svänga förbi på Storheden och handla lite också när jag ändå var i krokarna, men nu vet jag inte hur det blir med den saken. Trots att bilen varit på lagning i nästan en vecka - så läker det fortfarande från någon slang. Jonsson är iväg på Volvo för att se om de hittar felet - om inte - ja, då blir det ingen Luleåtrip för min del :-(


Det verkar dock bli okej väder så kanske kan man gå ut i skogen istället och plocka några blåbär om så blir fallet + en tur till Konsum och brevlådorna med de paket som inte går in i vår gula låda här uppe vid oss. Det handlar väl om en 5-6 brev iallafall.

Var iväg till Konsum igår och inhandlade frimärken  för 1161:- !!!!!!!!!!
Det är ju inte klokt egentligen.

Just nu letar jag blöjor till lillan, men det verkar inte finnas några billiga - får väl sätta mig och sy på egen hand. Går det vägen kan man ju sy och sälja om inte annat.

Nu ska jag stega vidare - har massor att ta igen eftersom byxorna jag haft på mig senaste dagarna verkar ha hindrat stegräknaren att fungera.

Blev 8600 steg på tisdagen och endast 6700 steg igår......    det betyder att jag måste snitta 18,5k steg per dag resten av veckan!  Hmmm - man skulle kanske åka på Nolia eller till IKEA *s*

Hihi - det BLIR Luleå!   (och stegräknaren är på över 3000 steg) redan (10.20)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0