Det känns inte rätt

att sitta här hemma och inte göra någonting alls(läs plugga, jobba) när lillan är på dagis. Trots att det är inskolning och det måste vara så här så känns det inte rätt.

Det blir kanske bättre när skolarbetet kommit igång och jag har saker som måste göras på dagarna, fast jag vet ju att jag klarade av att görs skolarbetet även med lillan på hemmaplan.


Hon trivs bra på dagis iallafall och hade sovit i vagnen igår - idag går hon heldag (8-15) och ska äta både frukost, lunch och mellanmål.  Vad jag ska göra? Ingen aning - plocka ihop ett par vinster till fotbollsavslutningen om två veckor, ta ihop tvätten, tvätta lite - sen har jagf ingen aning alls vad jag ska hitta på för städa vill jag verkligen inte göra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0