Fortfarande varmt

Hur kul var det att upptäcka att märkningen av kläderna tvättades bort i tvätten!  Inte klisterlapparna som jag strukit fast men tygpennan!

Ja, det är väl bara att märka kläderna VARJE gång de har tvättats då..... hu reffektivt är det.

Nej, det är nog meningen att hon inte ska börja på dagis trots alls.


Stegandet går uselt (10300 igår)
Huset ser ut som en soptipp
Jag mår uselt
Jag är en usel förälder som inte orkar med någonting alls för tillfället
Jag är helt enkelt helt slut och utmattad psykiskt - mentalt överhettad och borde få 3 års semester eller nått i den stilen.

10 böcker ingår i den obligatoriska kurslittaraturen för de första 15p ingen studiehandledning och inget schema har vi fått  - men det är ju drygt 2 veckor kvar innan kursstart (och trots att sånt ska finnas tillgängligt 1 månad i förväg så händer det i stort sett aldrig)

Nu tjatar ungarna om lunch - så det är väl bäst att ge dem det då (inte för att det skulle skada om de gjorde den själva...)

Kommentarer
Postat av: Mia

INGEN usel förälder alls, du är bara slutkörd...Det blir bra, då skolan [barnens] börjat och du kan få lite tid för dig...säg till annars jag kommer, som ett skott och hjälper dig...*kram* alla blir vi depp ibland och det får man bli, fast nog ska du ändå kolla upp hos Dr. om det känns som att det är nått galet...*stå på dig*
Nu ska jag kolla vad mina huliganer sysslar med...valp och dotter!! *L*

2007-08-16 @ 11:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0