Fredag - igen

vart tar tiden vägen?!

Jag tycker att veckorna bara rusar förbi och inget hinner jag med. Nästa vecka börjar inskolningen och då blir dagarna strukturerade och uppbokade på ett annat sätt än nu och kanske kommer det att underlätta.

Blöjorna jag köpte till lillan är jag mycket nöjd med - de fungerar bra, har lyckats få tag på två till av en annan sort som jag hoppas ska vara lika bra + att det snart kommer hem tyg så att jag kan sy egna!  Det ska bli mycket spännande.

Antalet steg i onsdags blev 15000 och igår lyckades jag stega ihop 13600.


Igår var jag på kulturfestivalen Gränslöst (jobbade så klart) trots det urtrista vädret så var det okej, men blöt blev jag om fötterna om inte annat.  Stora tjejen jobbade hårdast av alla - honb stod och sålde hamburgare från 17-21och det är inte illa - honb fick sig också en t-shirt för besväret (dock inte en så fin som min som är orange och som det står CREW på, men dock en svart. ALla tre tjejerna var med i nästan 4 h (15-19), de två yngre åkte hem vid 19 tidan och då hade lillan somnat i den provisoriska kortsjalen (hittade ett madrassöverdrag i kostymförrådet ute på Gläntan)

Idag ska det bli en bra dag fylld med aktiviteter som tvättning och städning och så ska vi ut en sväng i friska luften också.

Igår hade jag en stund när jag mådde riktigt bra - jag mår bäst när jag får stå vid havet och känna vinden (och regnet) i ansiktet - jag måste nog flytta ut till havet.

Nu ska jag köra igång dagens arbete


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0