Jaha, då har man lämnat ungen på dagis då!

Inte för att jag oroat mig för att hon inte skulle klara av att jag gick, men ändå gick det betydligt smidigare än vad jag räknat med. 

Det var bara hejdå och så sprang hon iväg.  Egentligen var det tänkt att jag skulle lämat henne först på tisdag och att vi skulle äta lunch på måndag, men eftersom damen är så bestämd och mogen så snabbades inskolningen på. 

Så jag har hunnit en sväng på affären och nu ska jag skicka i väg den största damen till skolan och börja koka äppelmos och kanske även äppel/lingonsylt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt!!! ha en skön dag...

2007-08-24 @ 07:29:11
URL: http://sessorna.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0