Mulet, men inte kulet

men visst skulle jag vilja lägga mig och sova!  Jag kan inte förstå varför jag är så dödstrött.

Stegräknaren stannade på 11000 steg igår = inte så bra, men överkomligt.


Eftersom nästa vecka är barnen sista lediga vecka hoppas jag att vi kan hitta på nått roligt.

Idag blir det en tur till affären (när Jonsson kommit hem) eftersom jag måste baka till fotbollen på söndag och har lovat Mia att röra ihop lite kakor till henne också.

Så idag ska jag
Bädda
Posta rebozon

Plocka bort i köket
Diska

Köra igång diskmaskinen
Plocka bort i hallen
Vika ihop osålda kläder och lägga i kartongen
Fylla i tidrapporten
Lämna in tidrapporten

Vika torr tvätt
Tvätta
Hänga tvätt
Tvätta
Hänga tvätt

Skriva inköpslista
Handla

Plocka in jordgubbar
Plocka in vinbär
Plocka in körsbär

Plocka ur diskmaskinen
Vattna blommorna inne

Vattna blommorna ute
Skriva inlägg i fotbollsbloggen
Gå 9000/15000 steg

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsan!
Inte måste du hålla det du lovat om dina supergoda choklad kakor :-) vill inte du tar ut dig eller så...Skit i dom, vila lite och ta det lugnt!!! Du har väl nog med saker att göra...VILKEN LISTA!!!
Att du orkar i denna tryckande värme... *L*
Hoppas ni får en skön helg och att fotbollen går bra osv. att mittersta mår bra [du vet vad] Idag far vi och hämtar lilla Tina...*yeah*

2007-08-10 @ 07:20:45
Postat av: Carola

Jo, jag håller sånt jag lovar och var ändå tvungen att baka till fotbollen på söndag :D

2007-08-10 @ 11:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0