Så förbannat onödigt

fick negativt omdöme på Tradera igår (eller inatt) av en köpare som påstår att varan hon fått är en mammatröja och inte en amningströja.  Tröjan är naturligtvis en amningströja, men den ser inte ut som den nyaste modellen av amningströjor ser ut på HM där den är köpt för 2 år sedan. Det syns på bilden att den inte har det extra lagret tyg som de nya har, men nej, köparen kunde inte ens kontakta mig INNAN negativt omdöme sattes.

Jag blir så irriterad på folk som gör så!  Förstör är vad de göhåller på med.

Nu blir det inget Traderande på väldigt länge för min del - sånt här tar bort lusten totalt!


Gick iallafall 15100 steg igår, men inte kommer jag upp i några 101300 steg i veckan inte.

49600/101300   bläääää

Kommentarer
Postat av: Mia

Allmänt bläig dag eller?
gillar inte heller då dom lägger negativt utan att först höra av sig och berätta vad dom anser felet vara...*bläää*

2007-08-05 @ 20:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0