Scrapbooking

hmmm - dagis vill ha en liten fotobok för sina barn och vi framkallar ju aldrig några kort. Och ska jag nu lika fixa iordning en sådan så ska det göras ordentligt - så jag har letat upp lite downloads och startat digital scrapbooking.

Jo - jag vet men ska det vara så ska det.

Att det sedan blir så att jag kan lära mig nått nytt gör ju alls ingenting.Kanske blir det ett sätt att fixa till foton hädanefter. Just nu letar jag bra bilder på en massa folk och upptäcker att det är dåligt med foton på en del personer.  Bildbevis kommer senare

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsan!
Väntar med spänning på bildbevis, du kan ju börja göra såna vykort som folk kan köpa :-) många som sysslar med sånt...

2007-08-21 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0