Fredagen den 13:e

Nej, jag är inte vidskeplig!  Inte det minsta iallafall inte när det gäller denna dag.

Antalet steg på stegräknaren igår översteg 12000 - positivt med tanke på att jag inte var utanför huset....

Vädret ser ut att bli helt okej idag och det är tur för jag måste en sväng till affären. Egentligen skulle jag behöva in till stan ockå och kika på regnklädertill mig och lillan, men jag vet inte om jag ids. Det är jobbigt att cykla. Om vå går skulle jag iofs kunna åka hem med Jonsson då han lutar jobba - och hinna en tur till Barnens hus för att kolla in badpool (till vilken nytta den här sommaren?).

Allt förutsätter dock att Det stora åbäket gör iordning i sitt rum..... vilket aldrig kommer att hända känns det som.

Dags att slita fram dammsugaren igen och dammsuga. 

Ha det gott - igelkott

Kommentarer
Postat av: Mia

Guuud vad du stegar på :-)
Idag vart det finare väder och vi håller oss hemma och vilar benen...*fniss*
Annars hade vi föllt på promis till stan...
Hoppas ni får en fin dag!
*kram*

2007-07-13 @ 13:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0