Måndag kväll - fortfarande tungt

Det var som sagt en gedigen lista med saker att göra idag. Blåbär får jag nog flytta över till någon kommande dag. För nått sånt hinns då rent inte med idag.

Men jag har iallafall hunnit med det mesta. Imorgon börjar mina auktioner att gå ut på Tradera. Det har gått riktigt uselt.  http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=150673 jag hoppas verkligen att det rullar in några till bud under kvällen/natten.  Det är inte ens bud på var tredje auktion :-(  och inte är det speciellt höga bud på det mesta heller.

Ja, jag jag blir iallafall av med nästan en flyttkartong med kläder och det är väl positivt! Men det är mycket jobb för så lite pengar.

Bädda
Ta ihop ren, torr tvätt
Tvätta blått
Hänga tvätt
Tvätta rött

Hänga tvätt
Plocka ur diskmaskinen
Diska
Plocka 8 dl blåbär
Tvätta gult
Hänga tvätt
Vattna blommorna
Fixa till blombänken vid bron
Plocka bort döda blommor ute

Gå 15000 steg  (gått  10000)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0