Mitt i veckan och det rullar vidare

Det blir väldigt dåligt med steg när jag håller på med att lägga upp auktioner :-(  idag blir det ett par turer ner i källaren dok för att gå igenom kläder när och om jag har alla kläderna där nere då måte jag ju vandra upp och ner hela dagarna - det är positivt.

Bäst vore egentligen om jag blev klar med rensandet av det stora rummet där nere - då skulle jag ju kunna hålla till där, men det tar naturligtvis tid det med - och lillan går inte att ha där nere eftersom det inte finns någon trappgrind. Har man tur kan hon befinna sig i den storas rum i 5 minuter eller så innan hon rusar mot trappan. Hon har i och för sig inga som helst problem att ta sig upp - det oroväckande är att hon sätter sig ner och åker trappan ner när hon klättrat upp.

Det regnar idag så vi ka inte på någon längre strapats - utan det blir klädhantering som gäller - det är ju nödvändigt det också. För med tre damer som växer så det knakar blir det en hel del som ska gås igenom, läggas undan, plockas fram från gömmorna o.s.v.

Återkommer säkert under dagen - nu ska det fixas frukost och köras en 15 minutersstädning - sätta äggklockan på 15 minuter och plocka bort allt man hinner på denna tid - mycket effektivt *s*


Kommentarer
Postat av: Cilia

Jag gillar mina kläder. Och pixie sticks. *nickar*
Smart med äggklockan, jag kanske borde testa det....

2007-07-18 @ 10:26:45
URL: http://dq.blogg.se
Postat av: Carola

Vad trevligt att du trivs med kläderna - jag trivs med att någon använder dem!

2007-07-18 @ 15:25:02
URL: http://mammamuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0