Nu har auktionerna börjat gå ut

Och hittills är resultatet okej (d.v.s. med mammakläder och amningstoppar) http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=150673

Det är mycket fint kvar till rena reapriset. Synd att inte fler är intresserade av begagnade kläder.

Regn idag så inget blåbärsplockande nu heller. Får väl roa mig med att fortsätta att tvätta :-)  kanske städa garderober eller göra nått annat spännande.

Det blev bara 12000 steg igår, jag började klippa gräset, men så tog bensinen slut och vad skulle jag då göra.


Nu är bilen åter hemma(eller Jonsson har den ju till jobbet) så ikväll blir det att åka och storhandla tror jag. Det är ett skriande behov av matvaror.


Planerna för dagen är inga alls. Kanske tar vi oss en promenad i regnet, men jag vet inte vart i så fall.

Nu är det frukostdags för mig och barnen - innan jag ska gå och ta itu lite med auktionerna.
Kläder ska vägas och packas o.s.v. och det är inte det roligaste.


Kommentarer
Postat av: Mia

Tja!
visst är det fint väder :-) vi ska då bara ta det lugnt, kanske också gå en sväng i regnet till ICA eller nå...*fniss* vill också plocka blåbär men inte i regnet...Ha det gott!!!

2007-07-31 @ 11:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0