Pite Ållstars rockar

Tyvärr har jag inga bilder :-(    men det kommer förhoppningsvis senare. Vi hade privat fotograf under framträdandet och jag hoppas han fick några bra blider.

Jag personligen tycker att kören i år var bättre än något år tidigare. Det var bra solister också.

Det blev trots allt inte många steg igår - bara 16000, men eftersom mätaren inte verkade ha registrerat några steg under blåbärsplockningen så antar jag att det ska vara ett par tusen till. Men nu ska jag helt gå på mätaren.

Onsdagens steg blev enbart 8600 = skitdåligt, men jag har tid att reparera skadan eftersom det är flera dagar kvar att promenera på.

Idag ska det bli fler, kanske tar vi en tur till skogen idag med - om inte annat så skulle 4 dl blåbär dubbla innehavet i frysen :-)  och många bäckar små...

Eventuellt blir det en sväng till stan och festivalområdet. Jag är personligen sugen på att se finalen i Kompledigt.
Barnlandet lockar också lite, men vi får se. Vädret är inte det bästa idag heller och det verkar inte bli bättre imorgon.

Vi överlever regn - det märkte vi ju om inte annat igår.  Vi skulle ha tagit kort när vi kom hem...



Kommentarer
Postat av: Mia

Tja
vi har ännu ej varit in på området :-) vi hade tänkt gå ikväll och se The Ark men vi avstår, dotra som inte ville, det var för dyrt, hon vill spara pengarna till hunden :-) hon tänker hon!!! Så vi går nog kanske på dagen istället, karuseller vill man ju åka lite *L*
Vi följer gärna någon dag till veckan och plockar mera blåbär :-) [utan regn]
Kram

2007-07-27 @ 16:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0