Snart helg - alltså....

Efter en rent usel start på veckan stegmässigt (ca 8600 på måndagen och drygt 7400 på tisdagen) så ryckte jag upp mig lite och lyckades promenera ihop 13.000 steg igår. I och för sig var jag på en cykeltur i måndags på några kilometer.

Det går väl ganska segt idag också om jag ska vara ärlig, men jag har cyklat en sväng också.  Passerar alldeles säkert 10.000 steg även idag.

Annars händer inte mycket - ingen rolig post har vi fått. Jag har hunnit handla lite idag och passat på att tvätta ett par omgångar - nu ska jag göra mig en kaffetår och sätta mig ute i solen (nåja, sol och sol - ibland kikar den iallafall fram bakom molnen).

Jag har packat ihop ett par kartonger med kläder som ska vidare till nya barn också. Maken måste vara överlycklig över att jag transporterar bort saker från huset utan att ta in något nytt :-)

Uppdatering följer säkert under dagen/kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0