Snart helg IGEN

Dagarna bara rusar förbi och snart är det bara en månad innan jag börjar om skolan igen - det känns inte så lockande måste jag ärligt erkänna.

Gårdagen var hektisk Storstrand 9.00 med mittersta, hämtning 13.00. Den stora cyklade själv för sin träning 14-17, men vi hämtade henne och cyklade sedan direkt till Grisberget - det gick fort och vi var där mycket tidigare än vi skulle *s*  men då hann vi med att titta på alla hästar på ridklubben, och det var ju trevligt det.

Den stora tränade och mittersta hängde på, jag och lillan stosade på lite fram och tillbaka - hon åt några blåbär också.

Det blev en aktiv dag med minst 2 mils cyklande + att jag iallafall fick ihop 16000 steg.  De där 91000 är kanske inte helt omöjliga iallafall :-)

Idag blir det nån snabbstädning och så ett par turer till Storstrand. Inget annat planerat för dagen. Imorgon funderar vi på att gå ut i skogen och plocka lite blåbär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0