Snart middag!

Middagsmaten står på spisen (och i ugnen) blir fisk och potatis idag.  Tyvärr varken egenodlad potatis eller självfiskad fisk.

På vinstfronten intet nytt - min låda från Lipton har inte kommit, men några få saker har hittat till vår brevlåda iallafall.

image64

Presentkort på Åhlens

image65

Varucheckar från Unilever (för att köpa te till telådorna) 2 till mig och två till stora damen!


Har lagt ut fler auktioner (119 st är jag uppe i), men tycker att det går lite segt med att få bud. Det är ju lågt pris och många nya varor....  Ja, ja - det är ju ett tag kvar innan de går ut!

Kommentarer
Postat av: Cilia

Jag hade då bara räkningar i min postlåda idag...men jag fick iaf $10 rabatt på TextAloud igår, så jag får väl vara nöjd med det....

2007-07-18 @ 16:30:56
URL: http://dq.blogg.se
Postat av: Mia

å´jag fick stegandes besök av er!!! T A C K
hörs!

2007-07-19 @ 01:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0