Adidas MTV tävlingen

Nu är finalisterna uttagna - och som en av fyra återfinns Fia!  Blir spännande att se vad det är i väskan hon har vunnit. Förhoppningsvis är det nåot om hon kan ha - eller så är det en massa kläder till mig :-)

Nu är det tvättning och packning som återstår + att vi måste åka och handla idag så att vi kan åka så fort som möjligt imorgon.

Har försökt hitta regnkläder till lillan, men inte lyckats - tänkte köpa på marknaden, men det fanns inte där!

Jag vet inte vad jag ska hitta på för nya reima vill jag inte köpa *s*  tips mottages tacksamt

Kommentarer
Postat av: Monkan

Vad har lillan för storlek nu, ja kan kolla om jag har nått som hon kan ha.

2007-06-30 @ 17:46:19
Postat av: Mia

Men jösses vars var det vi såg fina regnkläder till småttingar då vi var på shopping tur...tror det var Intersport som hade rea, stod några mammor med småttingar och kollade in snygga regnställ :-)

2007-06-30 @ 21:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0