Dags att uppdatera

även på denna sida. Det är lite mycket nu med fotbollen, och den bloggen känner jag att jag måste prioritera just nu.

Här i Öjebyn är det som det brukar även om nu Jonsson har semester stället för att åka till jobbet.
Inga roliga vister har landat i brevlådan och jag har då inte sett att jag vunnit någonstans - förutom en till På andra sidan häcken DVD så *s*

Akvariet är utkastat och ny telefon är inhandlad!

Idag är det match mot Arvidsjaur och det blir spännande, annars vet jag inte vad som är tänkt idag. Gräset är nyklippt, rabatterna är okej och blommorna är planterade i stort. Måste dock hitta något bra att sätta i fönsterkorgarna vid vardagsrumsfönstret.

Hejdå lilltå

Kommentarer
Postat av: Mia

*L* säkert har du också fel BH *L* kan ta dom till dig någon dag då jag promenerar åt ditt håll *L* just nu har Monkan dom för att kolla om någon passar!!! Hoppas det går bra på fotbollen...
//Mia

2007-06-20 @ 15:04:55
URL: http://hem.bredband.net/prinsessorna
Postat av: Mia

Jupp, här pular jag på med mobilsmycken *L* du får väl tala om vilken färg du vill ha *fniss*
Hoppas ni har det gott och bra, får en trevlig midsommar och så kanske vi kan höras till veckan, jag kan komma förbi med behåar :-)
Ha det bra...//Mia

2007-06-21 @ 11:19:53
URL: http://hem.bredband.net/prinsessorna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0