Gratis, gratis och mer gratis

Här kommer en del länkar till saker som ger dig gratis saker!  Håll tillgodo!



Buzzador där man får testa produkter (och man får mycket varje kampanj)

se tidigare inlägg om vad jag fått i veckan

Buzzscout samma som Buzzador

Sweetcollect - det tar ett tag innan man får sitt godis. Först måste man komma upp i 25 godisar, sedan hamnar man i kö och får vänta, men godiset kommer - jag lovar - värvar man kompisar så får man en godis - just nu en påse skittles.
image11

Mitt senaste paket.....

Gratis Godis - här går det fort att komma upp i 15 godisar (gränsen för att få paket skickat) - värvar man vänner får man en poäng - från 10 poäng kan man byta in poängen mot godis - betydligt "sämre" belöningar än hos Sweetcollect - se tidigare inlägg

Lipton - bli teambassadör och få 4 förpackningar med te gratis (erbjudandet går ut 31/3)
image10

Mer kommer säkert :-)

Kommentarer
Postat av: Storjägarn´

Du får gärna komma titta in igen på bloggen... nu är jag ochså en Buzzador. Har hört talas om det tidigare. :-)

2007-03-29 @ 22:15:16
URL: http://bortaboijn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0