Och så var det det där med skolan då

Jag började en ny kurs förra veckan. Studie- och yrkesval och karriärutveckling heter den. Inte så speciellt upphetsande kanske och en mängd uppgifter!

Nu till problemet - jag lyckas inte få tag på böckerna! Vi ska ha 8 böcker....

En ska vara läst och frågor ska vara skrivna på den på måndag! En annan ska vara klar två veckor senare. Ingen av böckerna kommer jag att ha förrän uppgifterna på den andra boken ska vara inne.

Det löser sig säkert (hoppas jag) 4 av böckerna gick att hitta på nätet - tack för det! De två böckerna jag väntar på att få kommer ju förr eller senare, men de två andra får jag leta vidare efter ett tag till.

Sen tillkommer ca 1500 sidor i referenslitteratur också till en fördjupningsuppgift vi ska göra utöver de 7 andra uppgifter vi har.

Och en vecka har redan gått och jag har inte ens kommit igång


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nehepp, det går ej *flinar* har ju länge länge letat en blog där allt finns och har nu funnit den, här blir jag kvar och kommer nog till slut köpa utrymme där, då man kan göra det också, har gratis nu...men då man behöver flera fotoalbum *L* här kan jag bygga hemsida (första sidan) kan ha undersidor och skriva html koder själv, helt underbart!!!
Tingeling Mia

2007-03-27 @ 19:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0