Tävlingsmani

Jag spenderar en del tid med att delta i tävlingar online och har gjort det sen i december. Tyvärr har väl utdelningen inte varit den bästa, men skam den som ger sig.

Det har trots allt blivit några. Dessa är de två senaste som hittat till brevlådan

image1

image2

Förhoppningsvis blir det fler vinster.

Annars är jag medlem på både Sweetcollect och Gratis Godis och därifrån kommer godis med jämna mellanrum.

För att se andra saker jag vunnit och en del av det godis jag fått kika in på min andra blogg

Imorgon ska de ringafrån radio för att Fia har gått vidare i en tävling där - det kommer att sändas på lördag mellan  8-9. Det ska bli intressant och höra hur det går.

I övrigt är jag med i många undersökningsföretag - vilket ger mig både presentkort på Coop, IKEA och nyttoföremål.

Kommentarer
Postat av: Cilia

Imorgon ska de ringafrån radio för att Fia har gått vidare i en tävling där - det kommer att sändas på lördag mellan 8-9. Det ska bli intressant och höra hur det går.
ÅTTA på en lördag? Nåja, vad gör man inte för de älskliga syskonbarnen....

2007-03-13 @ 10:17:12
URL: http://ceci2176.livejournal.com
Postat av: Dress Like a Princess

Nej men har du vunnit saker, vad roligt :)

2007-03-13 @ 10:19:41
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Carola

Cilia - visst var hon fantastiskt duktig!

2007-03-17 @ 18:50:06
URL: http://mammamuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0