Tentamen!

Ja, idag hade jag tenta - och eftersom jag mått superdåligt i kroppen sen sista svängen i Umeå så har det varit dåligt med pluggandet.

Tentan fick jag skriva här i Öjebyn (tack för det M min superbra handledare som jag hade på praktiken) och de stackare som skriver i Umeå började 9 - jag var klar 9.20 (jag började strax efter 8).

Det känns trots allt som att det gick ganska bra - jag tror att jag klarade tentan - även om det kändes omöjligt igår på morgonen.

Den som lever får se - men som sagt det känns inte så otroligt att det gick vägen. Jag får väl tacka min begåvning och allmänbildning om jag klarar den - för jag kan då inte säga att jag pluggat i närheten av vad jag borde.

Nu är det kursstart på ny kurs imorgon + att jag har ett moment kvar från förra kursen som måste göras.  Jag ska nog ro detta i land trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0