Man hinner mycket ibland

Har varit uppe sen 5 - internetuppkopplingen fungerade icket, men i gengäld har jag hunnit med en hel del

Jag har:

fyllt i kalendern i Outlook med shema för skolarbetet,

lagt in alla skoluppgifter i taskmanagern

hunnit med att skriva en av uppgifterna klart (den ska in 28/5)

Satt ett matbrödsdeg på jäsning

Gjort en "smörgåstårta" inför middagsbuffén ikväll (foto och recept kommer senare idag)

+ en hel del "vanligt hushållsgöra som bäddning och sånt


Uppsatsarbetet är dock inte påbörjat ännu. Jo, jag har läst mängder av litteratur, men det är allt. Just nu känns det som om vi inte kommer att hinna

Restuppgiften från praktikkursen är inskickad för drygt en vecka sedan så jag hoppas att jag snart får klartecken om att det var okej - annars har jag snart borta 20p, naturligtvis är en stor del av det klart, bara en liten restuppgift på praktikkursen och så då uppsatsen som säkert måste jobbas på halva sommaren för att få den godkänd.


Kommentarer
Postat av: Mia

Du var med en pigg männska som så hurtigt sätter fart direkt, jag har då gjort bort alla hushållsbestyr (bäddat *L*) men ska nu gå till KONSUM och handla lite saker till bakmaskinen sen ska jag osså baka bröd...*fniss*
Ha en bra dag och ta det lugnt med skolarbetet, ta ej ut dig och gör ej allt själv (lättare sagt än gjort) Kram

2007-05-11 @ 09:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0