Promenerat

Jo, det har jag gjor tidag - och det verkar bli mer eller så kan jag ta cykeln...

Först gick jag och lillan och Mia på Apoteket - sen till affären och så hem hit igen - sen en sväng till Mia och hem igan.

Nu har jag kommit på att jag kanske skulle behöva fixa middag idag också - och då måste jag och handla om jag ska laga det jag funderar på. Tacogratäng skulle sitta fint idag känner jag :-)

Jag skulle behöva till biblioteket inne i stan också och hämta några böcker, men de stänger 17 och jag hinner nog inte dit.  Lillan sover och lär säkert fortsätta med det en bra stund till.

På tal om Apoteket.

Jag hämtade ut mina örondroppar idag som läkaren skrivit ut.

 Betnovat är ett starkt verkande kortisonpreparat (Stark steroid (grupp III) ). Betnovat används vid behandling av psoriasis, eksem och vissa andra hudsjukdomar.

Om nu eksemet försvinner - då kan man ju inte utesluta att det handlar om psoriasis iallafall....




Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för gott the...Och promenad sällskapet...Håller med dig om att du nu fått en stark medicin och försvinner dina eksem så är det psoriasis...Ha en skön kväll, kanske vi kan hälsa på någon dag framöver, allihop! Då ork finns...hos oss "värktanter! *L*

2007-05-04 @ 18:40:37
Postat av: Monkan

Vad ni är duktiga som ids gå *L* /slöisen

2007-05-06 @ 20:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0