Skäms

skulle ju ha uppdaterat igår....

Men jag är bara så less

Alla små "krämpor"  är störande - huvudvärk(den kan jag leva med om det bara är den - den har jag haft i många år nu), ledvärk, illamående, feber till och från och så den där enorma tröttheten.
Men frisk är jag - har suveräna värden på precis allt - för precis allt är kollat! Till på köpen njurfunktionen varför den nu skulle vara dålig?!

Sen allt skolarbete och svårigheter att få tag på litteratur (eftersom det finns 3 ex av en bok i hela Sverige -  och det går inte att köpa och det är 200 elever som ska ha den samtidigt).

Det är tur att jag har friska barn och en man som kan sköta om allt annat runt ikring - just nu är jag bara så less.


Praktikplatser finns knappast några (och jag är i prioritetsgrupp 2 tillsammans med 4 andra om samma platser - i grupp ett finns turligt nog bara 1), det enda jag egentligen orkar är att sova *s*



Kommentarer
Postat av: Mia

förstår precis...less, less, less
Styrkekramar!!!

2007-10-17 @ 14:29:34
URL: http://mia-marie.filosoferar.se
Postat av: mamma

säg till så hjälper jag dej det vet du älskade dotter

2007-10-17 @ 22:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0