Mängder med kläder!

Jag gjorde en "god gärning" för ett tag sedan och gav bort en del kläder som jag visste inte skulle gå att sälja på Tradera. Mest t-shirts och en del joggingbyxor, men även några klänningar och annat.

Och det sägs ju att sånt brukar löna sig i längden - och visst det har jag ju alltid trott, men inte så pass som det gjort den här gången - för en dag stod två påsar med kläder på bron (Mia som varit förbi) som lillan kommer att kunna ha närmaste åren.  Mia som förövrigt lassar hit en hel massa kläder (och skor) till äldsta dottern, något som vi är mycket tacksamma över eftersom livet som student kanske inte är det mest glamorösa - visst hjälper det mycket om man inte behöver inhandla alla kläder ungarna behöver.

Igår hörde Mia av sig igen och jag hade mer kläder att hämta till lillan - massor med byxor och tröjor och bäst av allt ett par Kouma vinterskor som lillan kommer att kunna ha i vinter - NYA var de också + ett par vinterjackor nya de med.

Tack och åter tack för att du tänker på oss!  Jag kan inte återgälda det på nåot sätt, men någon bullpåse här och där är för att visa vår uppskattning!

Kommentarer
Postat av: Mia

Så lite så...älskar dina bullar och kakor, det är jag så tacksam över då jag har svårt att baka...*L*
Du skrev precis då jag höll på att uppdatera, så nu får du allt komma tillbaka och läsa, disskutera också, gärna...*fniss*
KRAM

2007-09-08 @ 09:04:19
URL: http://mia-marie.filosoferar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0