Mera tisdag

tisdag hela veckan, tisdag hela veckan, tisdag hela veckan lång.....

Nu har forskningsplanen påbörjats på riktigt. Ämnet är bestämt (!) och jag har dragit in en del litteratur. Närmare bestämt några avhandlingar och informationspapper från diverse myndigheter.

Jag känner mig nöjd med dagens arbete trots allt. Men hur jag ska kunna få forskningsplanen att bara bestå av 5 sidor det förstår jag inte i dagsläget.

Har även hunnit en sväng på Kvarnvallen för skolmästerskap i friidrott - ingen höjdare för familjens deltagande tjej - hon har helt enkelt noll kondis!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Oj vad du är duktig, jobbar alltid på något!!! Jag skulle verligen behöva göra ett ryck och skaffa mej kör kort!!! Men jag fattar inte, det går seeeegt.Kommer liksom inte igång med något sådant nu för tiden. Egentligen tycker jag om att läsa(plugga)Kan du skicka lite arbets energi till mej *L*
Dom fick i alla fall bra väder på kvarnvallen i dag!!!

2007-09-18 @ 20:54:23
Postat av: Carola

Jag är ju tvungen att jobba på med skolarbetet - annars blir jag inte godkänd och får inga pengar från CSN *s*
Jag önskar att jag hade någon energi, men jag stupar i säng vid 8 på kvällen och kliver upp vid 7 på morgonen - så tyvärr finns det ingen energi förutom den jag lyckas tanka in från solen eller var det nu kan vara
Det svåra är som sagt att komma igång (jag är urusel på det, men samtidigt vet jag att jag måste börja i tid för händer nått oväntat (sjuka barn eller sjuk JAG) så måste det finnas en möjlighet att ändå hinna färdigt - och ju mer arbete jag lägger ner på att få forskningsplanen bra - desto mindre jobb blir det till våren med examensarbetet.
Jo, det var iallafall sol igår, men blåsigt värre.

2007-09-19 @ 08:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0