Tisdag - det är också en dag

Idag ska jag iväg en sväng till Mia och vara hundvakt - trodde inte att jag skulle bli tillfrågad eftersom jag inte har någon hundvana att tala om *s* eller hund har jag ju haft hemma, men det är liksom inte så att den lilla besten var uppfostrad eller något alls i den stilen.

Lilla Tina är en tokig liten dam med mycket vilja och motor, men samtidigt så beter hon sig inte riktigt som en valp på 12v. Jag tror nog att både jag och Tina kommer överleva de få timmar som jag ska ha hand om henne (jag har tänkt fylla henne med mat så hon sover hela tiden eller nått), men det blir spännande att se om det funkar lika bra när jag ska ha henne ute och sen få henne att sova. Ja, ja - det löser sig säkert. I värsta fall får jag väl knyta upp henne i sjalen och gå på promenad, det brukar ju fungera med kinkiga bebisar.

Imorgon bär det av till Lappmarken (Långträsk) och det ska bli riktigt trevligt att träffa tanterna igen.

Kommentarer
Postat av: Mia

T A C K...klart du blir tillfrågad *L* Vi har ju varit hos dig några gånger nu och du här...så jag ser ju att du kan/har bra hand med huliganen, uttern Tina...*L*
*hihi* låter bra med en sjalpromenad!!!
Syns snart!

2007-09-11 @ 09:19:43
URL: http://mia-marie.filosoferar.se
Postat av: Carola

hihi - jo, det går så bra så, lite fel tycker hon nog att det är att jag är här när du är borta, och mat ville hon ha så fort vi kom hem. Nu busar hon omkring lite i hallen.

2007-09-11 @ 10:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0