Examensarbete

Fysiskt funktionshindrades arbetssituation ur ett könsperspektiv
- en intervjustudie med fysiskt funktionshindrade vuxna

Jo, jag sitter och kämpar med att läsa litteratur och försöka skriva ihop lite innan det är dags för seminarium om ett par veckor. Då är det tänkt att arbetet ska vara halvfärdigt.

Att påstå att jag ens skulle vara i närheten av halvfärdig vora att ljuga. Jag har massor kvar innan jag kommit så långt. Jag har en del klart, men har inte börjat skriva om den teori jag tänkt använda som analysmetod. Jag ska koppla mitt resultat till Bourdieus könsteorier. Det gör förvisso arbetet mer vetenskapligt och jag gillar Bourdieu, men samtidigt vet jag inte om jag är kapabel att klara av det.


8 intervjuer ska göras, och jag har bara två intervjupersoner klara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0