Lördag och SOL!

Efter frånvaro en lång tid behagade solen att visa sig i dag, även om det är kyligt så är det iallafall inte mer snö idag än igår!

Mittersta tjejen har varit och ridit på en klasskompis kalas och stora tjejen har varit hos en kompis.

Nu är det äntligen mindre snö på infarten och altanen än föregående dag. Tack och lov, för nu vill jag ha barmark snart.

Trött är jag och ont har jag, men det rullar på. Nästa vecka är det exjobbsskrivande som gäller för hela slanten + att jag ska skriva praktikuppgifterna (jag har det mesta på papper, m,en det ska ju in i datorn också).

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gå in på min blogg och se vad du vunnit :)

2008-04-13 @ 13:59:50
URL: http://Maadeleinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0