Sjuk - IGEN

Nu när jag äntligen började känna mig kry och hade börjat orka gå längre sträckor än mellan huset och brevlådan - då slår förkylningen till igen.
Eftersom jag denna gång tjänner mig tjock i ena sidan av huvudet så misstänker jag så klart bihåleinflammation - det är ju bara tätt på ena sidan och trycket mot örat känns välbekant för öroninflammation. 
Sköterskan på VC tycker jag ska avvakta en vecka - en vecka!  Jag får tabletter utskrivna som ska verka avsvällande (Rinexin), men det enda de ger mig är total muntorrhet och svårt att sova.

Jag har inte tid att vara sjuk (har jag sagt det förr) egentligen skulle jag sitta i Umeå och ha seminarier. Imorgon är det 50% seminarium på examensarbetet och då måste jag verkligen ner oavsett hur jag mår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0