Ytterligare en dag med sol

och jag har för en stud sedan skickat in min examensuppsats inför 50% seminariet vi ska ha nästa vecka. Det känne skönt att ha kommit så pass långt, fast än det är en lång bit kvar.

Praktikuppgifterna har jag gjort med möda så nu är jag väl ledig fram tills jag får rapporten jag ska opponrea på. Något som borde ske innan 13.00 idag.

Vad ska jag göra med all ledig tid som plötsligt dykt upp?

Vara ute i det vackra vädret? Knappast - det blir nog att ta ut sängkläder och sånt istället. Så att det är fint i helgen.

Kommentarer
Postat av: jessica

hejsan hoppas du får en kanon dag, titta gärna in på min blogg
och känn dej som hemma:)
puss pårej sötnos:)

2008-04-17 @ 10:21:14
URL: http://jessicasellgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0