Ni som bor i södra delarna av landet vill inte veta....

men det snöar IGEN.  Det blir en riktigt vit jul i år - underbart!

Jag kunde hoppa över skottandet dock, men den biten får man ta om man vill ha snö till jul och det vill jag verkligen.

Paketet till Island har kommit fram och blev mycket uppskattat. Det lilla jag gjort har glatt en familj och får deras jul och december att vara nästan som vanligt.

Jag hoppas att det inte blir lika illa här!


Storan har fortfarande feber dock inte på långa vägar lika hög feber som igår, men 38,5 ÄR feber.

Ha en bra dag alla

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej, det vill vi inte veta mer om. Här regnar det mest.

Jag är på en liten runda och kollar vad alla "swapparna" har för sig.

Kram //Anna

2008-12-03 @ 22:59:08
URL: http://annahanna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0