Dagens första kopp

sitter redan med dagens första och absolut inte sista kopp kaffe.  Idag kommer våra vänner förbi - de är uppe från Stockholm och det ska bli så trevligt att träffa dem igen. Det blir ju tyvärr inte speciellt ofta nu när de inte bor här uppe.

Fullt hus blir det således och jag är ganska glad över att ha hunnit med så mycket som jag faktiskt gjorde i går.

Johan klippte gräset också så nu ska jag bara fixa till ute runt rabatter och damm så kommer det att se toppenfint ut!

Nu hör jag lillan prata på i sovrummet - jag hade ju hoppats att hon skulle tro sig att sova i alla fall en timme till, men nej....


Over and out

Glöm inte att vara med i min tävling

Klicka på bilden för att komma till min tävlingsblogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0