Fredagsplaner

Vaknade 5 även i morse och har inte sovit mycket i natt. Det blev sent i går sen såg vi på film också - en mycket rolig film måste jag säga.

Planerna för idag är att åka in till stan! Idag ska det bli av för nu är det ganska fint i huset trots allt.

Jag ska köra ett par omgångar tvätt också - och hoppas att det inte börjar regna idag. Det tar plats att torka sängkläder och jag ligger lite efter med tvättandet av dessa. När vädret inte hållit måttet blir det ännu svårare - om jag ändå kan hänga det ute då torkar det ju snabbt om det inte regnar förstås!

Det är en del som måste inhandlas också - frukt till exempel och en del prylar till köket (som bullformar och bakplåtspapper).

Nu ska jag hasta in i köket och svänga ihop några scones till frukost - kanske göra jag tillräckligt så att det räcker imorgon också. Det är gott med scones på morgonen :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0