Aprilväder och funderingar

fast det snart är slutet på maj.... kallt och trist är det och det ömsom snöar ocg regnar.

Lillan är hemma från dagis idag - hon har haft en jobbig natt - och har hon en jobbig natt - då har jag en jobbig natt.

Däremot sov hon utan blöja inatt! Det är kanske på rätt väg trots allt.

Idag ska jag fila med på ex-jobbet - kanske hinner jag gå igenom en kartong från källaren också och packa om det. Jag ska sortera kläderna som ska säljas också. Det är en hel del - rent ut sagt massor! Funderar på om jag ska lägga ut på Tradera, men det är ganska besvärligt det också. Det enklaste är nog att lägga i kartonger efter storlek och sälja på loppis - får väl ha en gårdsloppis här hemma också och sälja bort en del först.
Återkommer om den saken - kanske skulle man hyra in sig i en kvarterslokal och sälja - den möjligheten finns ju också.

Det gäller bara att man får ut det till många människor - får väl sätta ungarna på att dela ut i brevlådorna i hela byn *asg*
och sätta upp lappar på butikerna här omkring.

Kommentarer
Postat av: Monkan

Va kul med gårdsloppis, i sånna fall kommer jag:)

2008-05-19 @ 13:05:22
Postat av: Mia

Jag också om den är före vår resa, jag kan annars sprida det vidare om du vill :)

2008-05-20 @ 19:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0