Bullbak och annat elände *s*

Ja, bullbaket är inget elände - det har hittills rullat på problemfritt.

Men jag hinner inte med att göra något - varken till skolan eller här hemma - förutom bullbaket då, vilket iofs är mycket trevligt att det blir gjort.

Ligger hopplöst efter med tvätten (kan ju bero på att det lilla eländet slutat ha blöja, och inte riktigt har tid att springa på toaletten varenda gång det skulle behövas!

Tvättmaskinen går varm och trots att några fler kläder än lillans tvättas så växer högen. Förvisso gör 4 omgångar gympakläder och matchkläder och träningskläder och så badlakan att det blir en del tvätt. Vi är trots allt en ganska stor familj.

I dag var planerna att få helgstädat i huset (lycka till!), baka bullar och frukostbullar(frukostbullarna hoppar jag över), tvätta ett par maskiner och handla.

För er som inte vet bor vi i ett enplanshus på ca 120kvm med fullt inredd källare..... nu städar jag bara uppe - nere blir det gjort lite då och då, men det är mycket kvar att röja ..... jag ska stå på loppis i sommar och hoppas då bli av med en hel del kläder som vi inte ska ha kvar. Det är säkert 5 flyttkartonger!

Skynda och fynda alla som bor här i kring för det finns många bra plagg från ca 70cl och uppåt både barn och dam!


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tävla i min blogg och vinn ett valfritt plagg från PixieKids. Välj mellan märken som bla MiniATure, Appaman, Nanoou, Kik*kid mfl! Lycka till!

tvlingvinnettvalfr.html#comment" rel="nofollow">http://tumadre.blogg.se/1211034085tvlingvinnettvalfr.html#comment

2008-05-17 @ 19:02:40
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Emma

Stort grattis till en Voodoll Love Guru!Du deltog i min tävling och vann! GRATTIS!!!!! Maila mig din adress så skickar jag Voodollen till dig. Skriv gärna om vinsten i din blogg :)Trevlig kväll!

2008-05-18 @ 19:50:43
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0