Dagens skämt!

Jag som skulle göra så mycket idag - har jag gjort det tror ni?!

Nej, just det. Postat ett par brev, skottat lite och tagit in posten - det är ungefär allt som blivit gjort (ja, jag har tvättat också och hängt en omgång tvätt) - nu är det dags att hämta lillan på dagis och de stora på skolan och så var den dagen över.

Jag har skottat hos grannen också eftersom de befinner sig på BB - igår var det en annan granne som skottat och lyckats söka ett par jobb - paketet till Island är dock opostat än och jag orkar inte posta det heller - jag får skicka maken i kväll!

Uppdaterat: jag har postat paketet till Island!

Kommentarer
Postat av: Linda

Känner igen det där... ibland tror man att man ska få så mycket gjort, och så händer det i stort sett inget alls. Idag har varit en sån dag här. Vi har mest tagit det lugnt (men haft fullt upp ändå). Förstår inte riktigt hur det går ihop. Jo förresten, William har precis fyllt bajsblöja nr 5 för dagen. Där är en orsak till varför jag inte har fått så mycket gjort idag! :-D



kram Linda

2008-11-26 @ 15:08:41
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Cilia

Jag har gjort massor idag - till och med uppdaterat min blogg!

2008-11-26 @ 22:44:58
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0