En kort sväng på stan

där egentligen inget inhandlades. Ja, de två stora fick nya vinterskor, även om den mittersta behöver ytterligare ett par. De vi köpte idag var mer skor för att ha på stan och när vi åker bort, men eftersom vi bor där vi bor och mycket tid spenderas utomhus så behövs ett par rejäla skor också.

När vi kom hem bakade tjejerna en omgång pepparkakor och jag bakade havrekex eftersom det är farsdag imorgon.

På julklappsfronten har jag kommit en bit på vägen. De enda jag har kvar att köpa julklappar till är Cilia, pappa och Johan. Det känns hur bra som helst!

Johan däremot har väldigt mycket kvar (allt alltså) förutom de jag faktiskt köpt till iallafall. Jag har fortfarande inte fått iväg swap:arna som ska skickas, men imorgon.... (det har jag sagt förr)

Nu ska jag låtsas vara social en stund.


Kommentarer
Postat av: Cilia

Vad gäller julklappar så tar jag gärna emot biobiljetter. Inget annat behövs.

2008-11-09 @ 00:19:30
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0