Ja, det är måndag morgon

och jag är riktigt sjuk! Dunderförkyld och hosta, lederna i bröstryggen och halskotpelaren är de som ger mest problem just nu - även om fingrarna och fötterna också gör ont.

I morse väcktes vi av sotaren 7.45, jag hade naturligtvis äntligen somnat efter en nästan sömlös natt. Lillan sover fortfarande, hon verkar inte vara speciellt förkyld iallafall - ingen annan i familjen heller.

Det är ju lika bra det, även om jag börjat vara less att nästan alltid vara sjuk.

Nu ska jag ta ihop lite här hemma och sedan gå och lägga mig igen.


ÖNSKELISTA

Kommentarer
Postat av: mamma

ring om du behöver nått

2008-11-17 @ 10:03:01
Postat av: Ulrika

Kul att du är med o tävlar hos mig igen =)



LYCKA TILL



Hoppas oxå att du kryar på dig, att det vänder till det bättre snart!



Kram

2008-11-17 @ 13:25:35
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: SANAZ

Heej! Du var med i min förra tävling så jag tänkte även tipsa om denna som precis startades, denna gången är det en accessoar från Burbery så kika gärna in! :)

Kramar

2008-11-17 @ 21:28:17
URL: http://sanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0