Jo, just det!

Jag kan inte hitta väggkontakterna till mina ljusstakar som jag ska ha i vardagsrummet :-(, jag har inte fått upp någon utebelysning heller.

Dörrkransen har jag hängt upp iallafall. Eftersom det snöar och snöar och snöar - så blir det en del skottning. Vi har inte ens varit på julskyltningen och det känns faktiskt tråkigt. Adventsgudstjänsten var trevlig och alla barnen skötte sig fint. Trist bara att den mittersta inte vill testa att sjunga solo, det skulle vara roligt att höra henne.

Den stora sjöng som vanligt bra och kyrkokören var okej den med, men det är lite tunnt med tenorer(en) och det var inte så många basar heller.

Nu har vi slagit igång Ronny och Julia - adventskalendern från 2000 som var en favorit här hemma för den stora och som den mittersta såg om och om igen i ett par år. Nu har vi äntligen filmerna igen och jag hoppas att lillan ska gilla det lika mycket som de stora gjort.

Ha det gott!

Trevlig advent!

Kommentarer
Postat av: Cilia

Jag har inte heller varit på julskyltning och jag tycker också det är tråkigt. Vi får kanske ta någon dag här framöver när jag fått vinterdäcken fixade och gå på stan? Jag har fika hemma! ;-)

2008-11-30 @ 17:08:46
URL: http://dq.blogg.se/
Postat av: Wickan

Hej swapkompis! Här är en till som inte tittat på julskyltningen!

2008-11-30 @ 20:16:08
URL: http://wickansvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0