Nu är det bakat

Nu har syrran fått julbakat iallafall. Jag hoppas bara att hon inte äter upp allt själv utan bara tar fram och bjuder sina besökare på det.

Men jag och mjölkfritt går inte riktigt ihop. Inte när det gäller muffins - det fungerar helt enkelt väldigt dåligt! De blir inte på långa vägar så bra som mina vanliga muffins.

I övrigt fungerar det mjölkfria margarinet helt okej - och smakar okej (det från Milda alltså). Det behöver ju inte vara margarinet som gör muffinsarna knepiga - det kan ju vara havremjölken också.

Snart är det dags att baka för egen del också.

Nu ska jag ta och sätta mig och titta på Bolibompa med lillan :D

Ha det gott


Kommentarer
Postat av: Cilia

Jag bjöd mamma på en muffin, en lussekatt o vaniljhorn...har själv ätit en bulle och några vaniljhorn (de som blev "över" och inte rymdes med de andra), och jag har inte tänkt äta upp dem själv. Men jag kanske adventsfikar från dem, en av varje sort eller nåt sånt.

2008-11-21 @ 12:53:24
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0