Seg dag har det varit

men jag har lyckats med att städa ett par skåp i köket iallafall. Hittade inget intressant - ibland gör jag det, hittar saker jag inte visste att jag hade.

Lådorna och ett litet skräpskåp måste också gås igenom, där finns det säkert både det ena och det andra av intresse.

Lillans rum har också påbörjats - Hon har egentligen inte så illa - med bra förvaring så går det snabbt att städa och varje låda har sina innevånare.

Jag börjar vara rätt nöjd med hur det ser ut här hemma nu - det gör så mycket att det är snyggt i skafferi och köksskåp. Det är till på köpet ordning i städskrubben.

Nu ska jag ta itu med kökslådor och det där skräpskåpet också, och koka mig en kopp thé

Kommentarer
Postat av: elmida.se

Hej å tack för hälsningen =)



Jodå, nog ska jag knyta sjalen lite högre, han hade halkat ner och fått lite slagsida när bilden togs =)

Och sjalbarn har jag hittat, har letat information där och fått tips!



Visst är det skoj med swappen, jag var ju med förra året =)



Ha det gott!

2008-11-05 @ 22:35:03
URL: http://elmida.se
Postat av: Cilia

Mitt sovrum är ett smärre katastrofområde som vanligt, jag funderar på att kasta ut skrivbordet. Men jag vill ju ha ett skrivbord.... Iaf till att trava saker på! ;)

2008-11-07 @ 00:14:39
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0