Ännu en galen natt

2.30 var det dags - då var det full fart på lillan igen. Tack och lov så lugnade hon ner sig efter ett par timmar och somnade - så hon sover fortfarande. Det var ett bra beslut tat hålla henne hemma från dagis. Hon skulle aldrig ha orkat med det en sådan här vecka.


I dag är het höstrusk ute - regn :-( men det är så hösten ser ut så det är bara att bita ihop.

Idag tror jag att jag ska mysa på mest hela dagen - ja, förutom de där vardagliga sysslorna som ska göras då. Kanske blir det mycket gjort till på köpet, man kan aldrig så noga veta med mig. Vi ska iallafall en sväng till Konsum för att hämta ut paketet från Hikmet, då ska jag passa på att kolla in om de har några roliga thésorter inför kommande swap:ar som jag är med i.

Det ska bli så kul - speciellt en adventskalenderswap som jag hoppas att jag får vara med i.

KIka mer HÄR! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skoj att du också anmält dig till swappen! Jag var med förra året. Jättemysigt att få hem en massa paket att öppna varje dag! :-)



Låter som ni haft en jobbig natt. Ja, det är nog bra att hon får stanna hemma och vila. Hoppas ni får en bra dag!



kram Linda

2008-10-09 @ 08:54:50
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: marie

Tack! Jag var lite förvirrad där en stund :)

2008-10-09 @ 09:19:38
URL: http://marydays.blogg.se/
Postat av: Cilia

Så bra att hon somnade om!



Jag saknar swappar...jag borde vara med i någon igen snart. Men julkalenderswap känns lite väl ambitiöst att börja med!

2008-10-09 @ 11:45:10
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0