Att väcka tuppen

är standard i detta hushåll. I morse hörde jag ropet Mamma vid 5. Jag är glad att hon sover till 5 iallafall, 5 fungerar iallafall när jag lyckas hoppa i säng relativt tidigt. Just nu hoppar jag inte i säng tidigt utan ugglar till sent på kvällen.

Tyvärr har nått hänt med min rygg idag, när jag gick mot vardagsrummet fick jag så fruktansvärt ont i ländryggen - så ont att benen inte riktigt ville bära. Jag kan inte komma ihåg när det hände sist, men det är flera år sedan.

Passar perfekt eftersom lillan ska till tandläkaren nu på morgonen (8.20) för att sedan åka till dagis. Jag ska försöka övertala barnets far att göra det - hämta henne kan jag säkert göra bara jag får ta igen mig idag.

Det är väl dags att verkligen lyssna på kroppen idag och faktiskt bara vara.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Cilia

Ont i ryggen är definitivt inte kul. Men du kan få låna en av mina stolar om du vill. ;)

2008-10-14 @ 11:15:58
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0