Hemma igen

maken tillika barnens far hade naturligtvis möte på morgonen - så jag fick vackert ta och åka med lillan till tandläkaren.

Det gick ju bra, hon är klockren när det gäller sånt - dat har alla barnen varit - tack och lov ska jag väl säga.

Sedan kastade jag in henne på dagis och fick veta att de ska fotograferas idag - haha - ja, hon har ju på sig det hon har på sig - det går ju inte att göra nått åt.

Nu ska jag ta och åka till Konsum och hämta ut paketet från Panduro och köpa lite mat - för vi har slut på det mesta i frukostväg.

Middag idag har jag ingen aning om vad det blir, men det löser sig säkert under dagen

Kommentarer
Postat av: Cilia

Bra iaf att paketet från Panduro har kommit. :D Hur är det med paketen till Island?



Du får säga till om jag kan göra nåt, typ ta hand om nåt barn. Jag kan nog få ordning på lilla A (om det är okej att hon sover mellan 01.30-10.30 hee). ;-þ

2008-10-14 @ 11:18:14
URL: http://dq.blogg.se/
Postat av: Jean-Michael Löfdahl

Ja. Föräldrar måste lära sig att bli föräldrar igen.

För någonstans har det blivit lite galet.



Jag vet hundratals föräldrar som varje dag upprepar sina fel och sina mistag och kränker sina barn med meningar om att de är en last att de inte klarar av att göra något mm mm

2008-10-14 @ 13:33:48
URL: http://www.metrobloggen.se/jeanmichael
Postat av: hili

ha en bra dag

2008-10-14 @ 13:34:15
URL: http://vimsigavesslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0