Ny vecka - Nya tag!

Efter en natt med enorm huvudvärk (ja, den är kvar än) så känner jag mig redo för en ny fartfylld vecka.

Huvudvärken beror på att mina muskler i nacke, axlar fått gå på hövarv i och med fönsterputsning. Ändå är det många fönster kvar att putsa - 6 stycken för att vara exakt. Idag blir det att hänga upp rullgardinen i lillans rum och kanske den i sovrummet. En sväng på Dollarstore och ÖB har jag tänkt hinna med också för att kolla in bra julklappar och småsaker till julkalenderswap o.s.v.

Det ska bli så spännande att se vad man kan tänkas få - jag ska påbörja inslagningen av några paket iallafall. Sedan börjar det vara dags att förbereda tjejernas kalendrar också - lillans är ju påbörjad, men det är allt.

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost och fixa lite här hemma.

Kommentarer
Postat av: Cilia

"Jag har mejat ner en hel tomtearmé!" verkar var det mest korrekta. Det är väl förresten ni som har den på VHS? ;-þ



Du kan få piller av mig om du vill. Ska hämta TRAMADOL på Apoteket snart. :-D

2008-10-20 @ 09:55:57
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0