Onsdagsfunderingar

Dagens planer är inte speciellt spikade ännu, mer än en tripp till affären. Det är tomt i kyl och skafferi igen. Frukten är slut och så även grönsakerna.

Efter en tripp till Dollarstore och ÖB så är iallafall godis inför eventuellt "Bus eller Godis" inhandlat, tillsammans med några småsaker till julklappar till tjejerna på Island, tjejernas advetnskalendrar och kusinernas i USA.  Det drar ihop sig mot advent snart och jag var så galen i går att jag strök samtliga julgardiner när jag ändå håll på. Nu ska jag fixa på försäkrningskassans hemsida också så att det tas beslut om jag får A-kassa eller inte!

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Va fint att lacket kommit fram:) Gonatt!

2008-10-29 @ 23:47:28
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0