Stackars tuppen!

Han har ingen chans att vakna först - 4.30 blev morgonens upp och hoppa tid.

Jag fattar inte att hon orkar, jag är helt slut, men på lillan är det full rulle hela tiden.

Idag ska jag trots allt försöka utföra en del hushållsnära tjänster här hemma. Kanske hänger jag upp gardiner i alla fall i ett par rum - putsar fönster o.s.v. Samtidigt som det känns lite onödigt att hänga upp gardiner som ändå ska bytas om en månad så kanske jag trots allt hänger upp julgardinerna i tjejernas rum, jeg menar det är ju inte tomtar på dem - de är ju vita med stjärnor på och det funkar ju utan problem. Trots att det inte är jul.

Jag har tänkt avverka en bok också - målet är att ha läst iallafall 8 i oktober så att mitt förråd av olästa böcker minskat drastiskt. När böckerna väl är lästa så kan jag ju bära bort dem från bokhyllan här uppe. Det ska fixas till här uppe nu har jag beslutat mig för.


Kommentarer
Postat av: Cilia

Sover hon under dagen över huvud taget? Jag läste den här artikeln, som kanske kan ge något tips: _77649.aspx" rel="nofollow">http://www.babyvarlden.se/templates/Article_77649.aspx (scrolla ner till "När ett större barn....")

2008-10-16 @ 09:51:24
URL: http://dq.blogg.se/
Postat av: Cilia

Jag vet att det finns metoder du är allergisk mot, men jag tänkte att det kanske fanns någon du inte var allergisk mot där någonstans.... Men det här är en anledning till varför jag har lite svårt för barn som är under 4-5 år - jag vet inte hur jag ska kommunicera med dem. Jag menar, det går ju inte att fråga varför hon vaknar så tidigt....



Jag tycker att laktosfria alternativ funkar helt okej till palt, men jag har ju iofs inte så stort val. De laktosfria negerbollar jag har provat är ingen höjdare, nej. Och är egentligen ostbågar så gott? ;-þ

2008-10-16 @ 11:18:01
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0